علي جونعلي جون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

نفس بابا و مامان

نی نی من پسره...

1393/8/21 17:36
276 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآم من اومدمبغل

دیروز سونو آنومالی داشتم و همراه سونو آنومالی دکتر قرار بود جنسیت شما رو هم به من بگن.محبت

ساعت نزدیک به 10 بود که نوبت من شد برم داخل.

وقتی تو مانیتور دیدمت چه طور ناناز و عسل دمرو خوابیدی کلا" یادم رفت جنسیت و از خانوم دکتر سوال کنم که خانوم دکتر خودشون گفتن جنس بچت پسره......................5 دقیقه نمیدونم رو آسمونا بودم کجا بودم niniweblog.comبالاخره بعد از حدودا" 5 دقیقه ای از خانوم دکتر سوال کردم صد درصد پسره؟؟؟؟ که ایشونم گفتن بله صد درصد پسره و گفتن که سالمی.

تازه وقتی دیدم دمرو خوابیدی انقد خندیدم و به خانوم دکتر گفتم عزیزم به مامانش رفته.Sleeping

پسندها (2)

نظرات (3)

حدیث
21 آبان 93 17:52
سلام ایشالله به سلامتی نی نی تونو بغل کنید
مامان زیبا و بابا مجید
پاسخ
ممنون گلم
مامان زهرا
25 آبان 93 13:55
سلام عزیزم مبارک باشه پس شماهم پسردار شدین . ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد . خوشحال میشم بیشتر با هم دوست بشیم و تبادل نظر کنیم.
بابا و مامان
27 آبان 93 7:56
سلام عزیزم ان شالله به سلامتی بیاد توی اغوشت مامانی مواظب خودت و گل پسری نازززززززززززززززززززززت باش